萬眾期待一粒核


盼了兩天,千呼萬喚始出來,終於讓我等到那顆車梨子核--呢就在那小小消化系統的盡頭,燈火欄柵處。

是這樣的,話說這小朋友愛吃車梨子:「車--!」

每天切車梨子將指甲裙黑邊的生活不好過,喂不知陛下是否會考慮自行開金口,自己龍吐珠?

「嗱小C妳看媽媽。吐!好嘢!!」
「嗱小C妳再看媽媽。吐!好嘢!!」
「嗱小C妳再看……」

「嗱媽媽妳看我。吐!好嘢!吐!好嘢!!」

弊,那只是兩塊車梨子皮。

打開金口看看,其餘殘骸已然全數吞沒。喂妳平時從蛋白裏吐蛋黃又咁巴閉!!?

好嘞,而家點算。

咦阿四我以為妳會一早有全盤應變措施,兼夾做足功課看「車梨子核與幼兒消化系統及其心智發展之關係」?

唉歲月磨人,孩子設的爛攤子更是消磨意智,我的危機處理哲學已漸被提煉至「煮到嚟先算」的級數。只要不是會令小朋友啃死得很難看,又或需要收拾殘局、令媽媽臉色很難看的事,都盡量由她亂來,煮到嚟先算。

說回小腸內那顆種子。「More more! Please!!」小朋友明顯享受得很,對媽媽的百分百信賴更是跟一分鐘前無兩。媽媽呀媽媽,妳還懶懶閒咁,究竟有冇良心?

好好好……我上網查囉。

不查猶自可,一查---資料說,車梨子核吃得多會……中毒?徵狀包括神神地和懞盛盛等各樣各樣,而更甚者,吓,可能會一命嗚呼!?

接下來的36小時,小朋友果然出現神神地和懞盛盛等徵狀,呢就跟平日一模一樣,也真夠令人忐忑。

終於,終於,小小消化系統終於在今晨有所出,媽媽趕忙在尿片内翻箱倒櫃尋寳,亦總算有所交待。感激不盡之餘,開始明白禦醫研究王上寶物的那顆仁心。

¤

本來已替車梨子核準備好大特寫照片,但最後將心比己,想想倘若小時侯我的金照曾被暴光,大概要從此心理不平衡吧,個blog亦恐怕要變成怨女阿四之類了。於是圖文並茂大計就只好作罷,還請見諒見諒。

(後記:嘩,各位觀眾,有解決方案嘞,請看:車-厘-子-去-核-器!!)

11 則迴響

Filed under

11 responses to “萬眾期待一粒核

  1. 我阿仔細個吃了很多提子核……

  2. Miss Chan Chan

    我細細個時在戲院曾呑下一角硬幣, 之後被餵了大量大蕉後, 才離開我身. 現在, 黃金中的銀幣更被真而重之地放在保險箱內.

  3. Sylvia

    I can only imagine how lor lor lyeun you were during those 36 hours. My sister stuck a dried green pea into her nose when she was a toddler. We rushed her to QMH emergency room :-p

  4. 各位,請聽聽我的故事。(唔好意思寫咁長)

    話說有一天,兩歲的包走過嚟同我講:「個一仙唔見咗﹗」

    乜嘢唔見咗?一仙?你放喺邊度唔見咗?

    包張開大嘴,指住條脷:「喺條脷下面。跟住唔見咗。」

    唔係丫嘛﹗?你有冇記錯?

    「我唔記得啦﹗」

    有冇搞錯?

    馬上告訴廚神,廚神上網找資料,話六成細路都會將一仙硬幣吞下肚。其中大部分都會自己排出,咁……仲有少部分排唔出的,入院開胃﹗

    馬上打咗個突﹗

    於是,每日廚神負責做搞屎棍。仲特別打電話去幼兒中心:唔該將啲大嘢留底,讓我們拿回家檢查。

    過了三天……

    中午,在辦公室收到廚神電話:找到了﹗

    而家那個一仙硬幣已收藏好,第時俾佢睇番。

  5. 我以前細個以為吞香口膠會死人,所以好專心坐定定咁食,真係「神神地和懞盛盛」。
    http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007011602292&others=1

  6. to阿莫:
    乜唔係架咩?我都係咁喎。不過,上次女兒吞了整塊香口膠後,我也知道自己是緊張過度了。

  7. 真係好味又精彩。

    哎呀醒唔起要收埋粒核第時俾佢睇添

  8. Palladium

    阿四,估唔到您咁快(在我還未來得及寫完下列)就俾成粒車厘子小C食:

    小C長大後,有一天一大啖咬落去才嚇然發覺完來車厘子是有核的!且還是佔了大部分的比例!小C,您看看媽媽多寵愛您,為您挑選最深色最甜最多汁最好的車厘子、為您預設(並消毒 most probably)剪刀、為您逐小塊逐小塊剪成大小適中的…

    請考慮若您收埋粒核的情況/後果,因以上其他小朋友吞下的是死物也,而小C的核卻可能與她一起成長!

  9. hee hee冇成粒,係半粒遮

  10. 笑死我喇媽媽阿四!你的幽默感好厲害,中文描述行雲流水,要出書!借問小C是否在花旗國出世的?講gum多番文0既。

  11. 嘩Lousy Ma你真係tum得人哋好鬼開心架遮。
    小C是個港產B,不過去英文playgroup,搞到我平時同佢講埋曬啲英文。

發表迴響

