排隊折磨媽媽


小C基本上願意排隊。

事關跟據小C邏輯學,「排隊?是美德吖--因為無論條隊有多長,下一個總是輪到我。」

話説繼慷他人之奶奶慨事件後,小朋友最近又有新發明,要我幫小動物打空翻。關於這個打空翻,大家可以click入下圖放大,但奉勸家庭觀眾切勿亂試,皆因小朋友一試必然上癮,到時你練成甲租腳或練斷手,可別跑來告我。

說回這個小動物打空翻場面,精靈如阿四我,又如何會放過訓示小朋友良機?

「小C,既然你們四個都要折磨媽媽,那就必須排隊。」 

人肉空翻機正式啟動。咦,真巧,排在隊頭就是小C妳? 

「好嘞,小C打完空翻,下一位該是誰?」

「是小C!」

「不,是小羊。請這位小C同學排隊尾。」

人肉空翻機再開動。

「好,羊咩打完空翻,下一位該是誰?」

「是小C!」

「請這位同學歸隊,否則當棄權論。」

15 則迴響

Filed under , 小C

15 responses to “排隊折磨媽媽

  1. 好好玩呀! 小C媽媽,我又想玩~ ^o^ !!!

  2. 好,咁請呢位同學排隊先!

  3. 我又玩,我跟小C尾!^^

  4. 玩?哈哈你哋玩我乍啩 ^^
    嗱嗱嗱呢位太后同學,請排阿milkcandy同學後面先啱喎。

  5. 哇!你實在太精靈嘞,一舉兩得的教學法,令天下太平呀,可以頒個諾貝爾獎和平獎過你呀!

  6. 哈哈多謝多謝,初時仲以為你又想加埋入條龍添

  7. 唔嘞,年紀大嘞,啲骨頭會散ga,fing 得兩fing ~~

  8. 令令

    阿令又排, 不過我怕你舉我唔起呀.

  9. 令令你少擔心,我訓練有數

  10. 依家d小朋友真係創意無限,如果我地d媽咪轉數慢d,真係俾佢地玩死都唔知發生咩野事,你好叻呀,諗到呢個方法去教小c,我都要參考一下!

  11. Palladium

    https://mama4.wordpress.com/2007/06/18/%e7%91%9c%e4%bc%bd%e5%a4%a7c/
    瑜伽大C嚇死媽媽式的膽量和身手,很可是就是由類似翻筋抖習訓練出來的!

  12. Cammy

    笑死我了, 小c幾大? 我囡囡3個月+18日, 都是人奶b, 但冇小c那麼幸福, 她要用奶瓶, 我是假日媽媽

  13. 沒有話假日媽媽嘅,我話你係打2份fulltime工就真!

    小C而家21個月大,因當初太遲學用樽,所以由始至終都唔識用樽呀陰功。。。

  14. 引用通告: 媽媽的連身裙 « 媽媽阿四

發表迴響

