屎橋


因着某種不爲人知的電磁場干擾,小C每逢去到數碼港的Wise Kids,消化系統都總會有所悟、有所出。而最吊跪的是,無論我們到埗後等多久才走進去,那寶物都總會於入場後五分鐘内報到,叫人進退兩難。

那天小朋友又在入場後五分鐘準時有所行動,阿四這才發現忘了帶那要命的後備尿片。

好嘞,此等尷尬場面,解決方法通常有二:

A. 身水身汗跑囘遙遠的座駕内取片,再身水身汗跑回來。

B. 以不變應萬變,一於讓小朋友到處坐到處簏,將寶物顏製成柿餅。

A計劃,在執行時極易被小朋友於中途腰斬,擅自改為B計劃;而B計劃呢,最終亦難免令人按捺不住,死死氣以A計劃補鑊。

這天阿四福至心靈,想出了第三個完美方案:「爹爹,我有條屎橋……」「咦咁啱?會唔會係……」

之後的一切,都盡在不言中,難怪我哋咁恩愛:就在那Wise Kids入口旁,阿四優美地抓住單薄的紙巾,一手往虎穴探去,撈出那乾脆俐落的兩團寶物;爹爹虔誠地接過後,二話不說便往男廁直奔……

所以阿四話,人,是決不會變的---直至到你生了個小生番。

(後記:從來未想過,為了個blog,會連「屎」字都搬出來了。只是每天遇見的屎屎尿尿,敵眾我寡,早已叫人麻木。還是那句:人,是決不會變得的---直至到你生了個小生番。)

[回到主頁 ]

29 則迴響

Filed under 爹爹, 阿四

29 responses to “屎橋

  1. 屎尿與偉大的母親同在,阿彌陀佛!
    <人,是決不會變的---直至到你生了個小生番。> 好一句道盡母親的變態心理!我有時覺得小鬼們簡直是魔鏡,將媽媽的陰暗面反轉豬肚。。。

  2. 哇!呀爹爹對屎屎的態度變了好多呀!

  3. Miss Chan Chan

    I guess taking little C to the female restroom to drop the two “gold" is more appropriate.
    But anyway, can’t imagine C’s dad will do such a thing.

  4. 馮師奶

    哈哈哈哈哈哈哈哈哈
    果然係條絕世好橋!!!!!
    笑到眼中有淚,佩服到五體投地!

  5. 嘩,真係勇﹗

    講開呢味嘢,去年我們一家大小去旅行。車上,我件細嘅忽然對我說:好臭,有屎﹗
    我索一下,唔,真係好大陣味,望真啲,只見地上跌落一團物事。
    我左望右望,還未到站,又唔可以跳車。
    小朋友不斷說:有屎呀﹗我連忙張開眼講大話,說:唔係﹗冇﹗你睇錯唧﹗
    下一站馬上下車,望著遠去的車,我暗暗苦叫:對不起,司機叔叔。

  6. y-ee

    笑死我哋!!!
    小C媽果然不凡,十萬個勇!
    小C爸單用兩張簿簿紙巾,使完成任務,功不可沒,v叔叔五體投地。

  7. winnie

    haha…very brave…but wait, I did that before too @_@ in MTR train…when the train was running and no way the kid can hold it any longer…….lucky that I have a spared plastic bag where I didnt need to hold it in my hand for the whole time. but of course…..smelled really bad in the car and everyone was just starring at me the whole time….so embarrased.

  8. 哈哈~~ 爸爸媽媽真偉大~~ 唔知我細個既時候有冇發生呢 d 情況呢.. 等我問下爸媽先
    (多謝你來美好廚房丫~~ 你以前也在 boston 嗎!? 咁依家呢!?)

  9. 岩岩搵到答案了… 我都想返香港丫~~ 好掛住屋企人

  10. hee hee 我一個撈磚引玉,引得大家出來分享心得,值得、值得!高興、高興!

    Miho: 以前我地住Cambridge/Somerville! 你呢?

  11. 我依家住係 Brookline ar… Coolidge Corner

  12. 令令

    阿四,
    嗲嗲果真叻叻!好好笑!

    我小時候, 我嗲嗲亦曾為我做了一件好偉大的事….
    就是啜鼻涕(sorry, 咁嘔心都拿出來講, 希望唔好嚇親大家)
    因為老嗲怕我會抖唔到氣, 所以先出此下下策。

  13. 等一次到訪,哈,每一個媽媽也是阿四!!
    多年前,阿女剛剛戒片,試過寶物從褲管口跌了出來。好彩冇人見到,我們以9秒9極速清理現場。

  14. 我的情況是不容許我可以清理現場(佢已經踏扁咗舊嘢),否則整架車會清場。

  15. 納奧美

    一路看,提心吊胆,仲以為會好似以往的blog文咁附以相片或短片…..好在無! ~/~
    (幸好未致被生番變得太犀利!)

  16. 納奧美

    這次做了名符其實的 “C媽媽" & “C爹爹"….

  17. 哈納奧美 ,好主意播。。。

  18. haha,funny mami and daddy~!

  19. 好搞笑呀。^_^
    你倆的危機處理能力很高呀。

  20. 阿莫,好久不見。恭喜搬家成功﹗你的網誌要有google戶口才能留言,可否改改setting?

  21. 首次到訪, 閱罷即時對著電腦微笑 🙂

  22. 好一個屎橋…….. very funny !

    我都係人奶媽, nice to meet you and 小c !

  23. 引用通告: 得番1條片,如何自救,如何自處 « 媽媽阿四

  24. 勁奇喎,我阿囡都係好親果間 wisekids 都「有所出」喎,差不多次次都係(除非果日佢剛剛辦好哂事先去啦;我今午剛剛去完又係!!! . . . 你有冇研究點解 ?!

  25. 我仍然認為,係因為某種不爲人知的電磁場干擾。。。

  26. 引用通告: 袋袋平安 « 媽媽阿四

  27. 引用通告: 媽媽阿四的袋袋平安 « 兩周一聚

發表迴響

