喂你做乜摸我?


阿四買完鮮魚,見一師奶容甚可愛,立刻上前摸其下巴。

師奶:「喂你做乜摸我?」

阿四:「唓見你得意先摸你咋,好巴閉牙。」

阿四找完錢,見一師奶頭髮甚是有型,立刻上前替其整理。

師奶:「喂你做乜摸我?」

阿四:「唓見你有型先幫你掃番好啲頭髮咋,好巴閉牙。」

阿四弄熄煙頭,見一師奶面上有條眼睫毛,立刻上前撥走。

師奶:「喂你做乜摸我?你手上還有尼古丁和煙油?」

阿四:「唓見你得意先幫你撥走條眼睫毛咋,好巴閉牙。」

師奶:「喂你識唔識尊重人架?」

阿四:「唓你只係個成年人,講咩嘢人權咁巴閉呀。」

小C:「媽媽,媽媽,媽媽!!!你發完白日夢未?」

阿四:「。。。(終於發完白日夢)吓。。。吓?」

小C:「有個師奶挰住隻冰鮮雞彈我塊面噃媽媽,等我lam吓塊面啲冰鮮雞先。」

阿四:「(當堂醒晒)喂請唔好摸我個女,你識唔識尊重人。。。」

師奶:「唓佢只係個得意嘅BB,講咩人權……」

(小C1歲7個月)

2 則迴響

Filed under 阿四

2 responses to “喂你做乜摸我?

  1. 我阿囡好勁架,由佢可以控制到自己雙手開始,有任何人摸佢或想摸佢,佢都發惡大叫加雙手 fing 來 fing 去。我地都唔洗攪,只係陪笑「係呀,佢唔鍾意人地摸佢。」

  2. 嘩真係要阿清林過番兩招俾小C先得咯

發表迴響

