小C去臺北~之~爲何去旅行


對小朋友來説,去旅行,就是將平日做慣的,在一個陌生的時空裏,再做。

看看供電是否仍是220伏?地心吸力還在不在?物價是否仍高企?自己是否還是文盲?爹娘是否還未聾?

12 則迴響

Filed under , 小C, 旅行

12 responses to “小C去臺北~之~爲何去旅行

  1. palladium

    Shopperholic for Shopping Baskets, that’s a first!

  2. 阿四,
    小c去台灣時係咪1歲多dd呀,我好想天天1歲時帶他去呀,不過被老公拒絕,佢話d野唔啱天天食喎,你個時係點架?

  3. 果時小C已經歲半了。
    其實平時我都極少俾小C食街外嘢--除左清烚菜心,魚,飯。

    小C12個月去Disney同14個月去布吉,我都帶左成箱baby food,仲有糊仔同蒸餾水,完完全全自給自足!(但台灣晤駛帶水啦!)你在我個blog左上角個Search果道打"布吉"就知道盛況。

    天天食雞蛋嗎?朝早在餐廳拿隻烚旦,午餐加D菜同糊仔已經搞掂。晚餐,食魚同飯囉。

    果次去台北,小C早已經晤肯食baby food,但糊仔仍肯食。果次每晚都在酒店食,有次仲闊佬叫room service,晤駛怕小C嘈生晒,搞到我掛住叫佢咪嘈,冇啖好食。有次就去景太豐叫外賣,返去房食。

    天天將會是第一次旅行嗎?

  4. 我同老公去左台灣好多次,我氹左老公好耐,早後佢都只係答應,天天歲半時去東京,1歲去台灣,冇望lu!不過都好多謝你嘅重要分享,我會mark低!:)

  5. 不如1歲去澳門,又或者趣趣地去Disney住1晚啦

  6. Cammy

    我和老公都覺得, 不用那麼早帶小朋友去旅行, 等她有記憶先, 而且是law le gi….

  7. 四四,

    哈,我個台灣團,終於有望喇,5月中~發達喇!
    在做資料搜集,準備行程時,緊係要睇番你同小c外遊嘅經驗啦!
    先發現原來自己早前已請教過你!!

    今次天天去嘅歲齡,同小c當時一樣,都係1歲半,又咁啱係5月喎!
    我搵番當年5月同老公遊台嘅相,發現都係著短袖衫啊,又見小c的相中,有泳水喎,係泳池還是溫泉呢…不過溫泉應該唔俾用水泡喎!

    講左咁耐,入正題喇.
    今次行程,隨行仲有我嘅雙親,老人家要觀光,所以晚餐多數要出去食!
    係咪唔使帶水?飲當地煲滾過嘅水?蒸餾水?自己帶個電水煲去煲水?定係點好呢?
    baby food天天就從未食過,要點帶呀,每餐一樽?要唔要加熱呀?買邊隻好呢?
    奶粉就自己帶去啦,咁尿片係咪去到再買呀?
    哎呀,未試過有bb出門,好緊張又好煩氣添!唔好意思呀,又要麻煩你!

  8. 呀,四四,你介唔介意分享一下小c在台的踏足景點呢,好讓我參考一吓吖!

  9. 恭喜你 :)
    我明天再覆
    --ok ok,如果忘了,請提我!

  10. 哎喲,小c媽緊係好忙了!好啦好啦,提一提啦!

  11. amy

    哈哈, 來信者眾, 我想四四要點時間處理呢…

    btw, 其實我都想同小兒去臺北, 不過爸爸話去臺北唔好, 因為帶住件細既, 冇得去掃街, 喎!

  12. sorry sorry…回答如下--

    其實台北那次很懶,只去了動物園(有樹熊!!),中正紀念堂外面的大大大花園,有個mud mud自來水區(夏天好玩,地上有水;還有小徑可走走),誠品,象徵式吃吃小吃,還有還有--到酒店旁的City Super買外賣晚餐,哈哈死未!?

    相片中是酒店暖水池,我其實好想知小朋友幾大個先至可以浸溫泉?小C出世之前我兩坐1小時的士到烏來溫泉,有個山區幾好,有小火車坐。有間叫"春秋烏來"的酒店不錯,可試下租一個私人溫泉房,1小時過下癮,但要預約。

    台北的水非常OK,而且到處都是便利店,酒店房也可能每天有免費蒸餾水,也應該會有水煲,現在預先打過去問過清楚好了。

    我甚麼都可以不帶,但就一定會帶尿片,以防到時買不了心水那款。請姐姐2片2片袋起,分散於行李內,絕不佔位。而且,你總要留位,回程時袋戰利品吧。

    如果想天天到時吃baby food,要預2星期先預習播。其實餐廳應該可以幫你做白滾菜,清蒸魚/肉之類的。
    請問,平時天天外出吃飯,會吃甚麼?

發表迴響

