但我說俾個passport我


(“小C影護照相續集…) 

領証處哥哥:「(皺眉)乜阿妹個樣咁慘情呀?」

媽媽+21磅:「(皺眉)你試下而家先話唔俾個護照我吖,你試下吖。」

事實證明,中央對亂港分子的容忍度已極大提高,基本法亦的確沒規定市民都要笑。那張有辱國體的證件照,終究未被退回,小朋友成功獲發偉大的特區護照。

 

(回到主頁 )

1 則迴響

Filed under 小C, 旅行

One response to “但我說俾個passport我

  1. Karen

    仔細審核無誤,認真認真。

發表迴響

